Saturday, November 3, 2012

A jedem


Z Brna jsem vyrazil v 8:00 rano busem do Prahy na letiste. Tomu ovsem predchazela situace, kdy jsem spechal na salinu a zapomel jsem doma vsechny penize na cestu! Nastesti jsem si to uvedomil pred barakem a rychle jsem se vratil. Nezacalo to tedy moc dobre. V zapeti na to me ujela salina. Nicmene bus jsem stihl. V 12h jsem dorazil na letiste v Praze. Odlet 15:50h, takze casu dost. Docela jsem se tesil na letadlo Emirates, spolecnost na kterou jsem slysel samou chvalu(pozdeji sem zjistil ze do Prahy lita starsi typ 777-300). A taky ze jo. K dispozici mate LCD, sluchatka, zabavu jako filmy, hudbu, hry. K tomu vsemu dostanete bohate menu a kdyby Vam byla zima taky decku. Objednat k piti si muzete co chcete od dzusu, pres pivo a vino az k tvrdymu alkoholu. Maximalni spokojenost.


Zabaleno jen tech nejnutnejsich 15kg veci

 Boeing 777-300 peknej broucek

Vecere (predkrm, hlavni chod, zakusek)

No comments:

Post a Comment